zaterdag 27 oktober 2012

Foto

Goede morgen allemaal.

Net terug van een wandeling met Saar, je bent altijd wat langer onderweg dan gepland.
je komt altijd wel iemand tegen , die een praatje maakt en Saar bewonderd.

Deze foto wil ik jullie niet onthouden, hier smelt ik dus van.

Onze Saar helemaal in ons gezin gesetteld enkel Miep (onze kat) vind er na al die
tijd nog niets aan, ik heb nooit geweten dat katten konden knorren van boosheid.
We moeten met haar maar eens naar de kat fluisteraar toe gaan denk ik.


Nu heb ik een filmpje geplaatst en ik weet niet hoe en ik krijg het er ook niet meer af, dit filmpje is al van een tijdje terug.




Saar kan nu al zo hard lopen, dat ik er aan ga denken om met de fiets of een step te gaan trainen.
Beetje bij beetje natuurlijk.
Kan een van jullie mij daar meer over informeren??

Saar ligt nu heerlijk uitgeteld op de bank en ik heb mijn koffie ook verdiend.

Tot horens.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Ik kan je filmpje kijken! Eerst kwam ook een zwart veld, maar na een paar keer aanklikken kon ik het afspelen. Leuk, die Saar. En ook het foto om te smelten, ja lief, hoe ze erop staat.
    Trouwens, ik weet niet of het een goed idee is om te gaan fietsen. Saar heeft toch op haar leeftijd op dit moment voldoende beweging, en dan is het ook noch veel gezonder op het harde zand dan op asfalt. Maar wie weet, misschien denken andere hondemensen met meer ervaring anders erover.
    Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Je kunt het fietsen heel rustig opbouwen. Saar moet in een rustige draf naast de fiets. Beginnen met een klein blokje. Minimaal dag rust tussendoor.
    Ik heb Amy ook al eens naast de step gehad. Een tuigje werkt wel prettiger dan de halsband. Ik heb voor de step een band om mijn buik met een elastische lijn. Aan de fiets is een "Springer" wel veiliger. Denk ook aan warming up en cooldown.
    Succes en groetjes,
    Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Ik ben even uit zicht geweest, tijd, tijd, tijd...
    Ben weer helemaal bijgelezen inmiddels.
    Saar is een prachthondje met een heerlijk karakter! Jullie zijn een mooie match.
    Fietsen kan al best, is een mooie rechttoe rechtaan beweging.

    Groetjes,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen