maandag 8 oktober 2012

Beauty and the Beast.

Zondag 7 oktober was het heerlijk weer en wilde Willy, Ik en Saar naar Cadsand.
Helaas het werk van Willy gooide roet in het eten en besliste anders.
Dan maar over de dijk naar het strandje bij ons gegaan.
Het was laag water en Saar heeft het dan prima naar de zin.



 Beetje graven en een beetje zwemmen, Saar heeft het prima naar de zin.

Plotseling kregen we gezelschap van een ander hondje, Klaartje kwam alleen de dijk over.



Ik kan er niets aan doen, maar Klaartje is niet "my kind of dog". ze zal best wel lief zijn
maar ze ziet niet uit. Die tandjes, ik vind het gewoon eng. Hoe dit hondje kan eten is voor mij een raadsel.



Saartje vind het prima en ze hebben een tijdje samen gespeeld, Saar heeft wel het meeste loopwerk gedaan.

Afgelopen week hebben we een paar keer naar de andere kant van de haven gelopen
 In de  verte zie je de silo's, die bij de haven van Walsoorden staan, daar lopen we omheen en dan kom je op een lang stuk dijk met een "slik strand".
Hier heb je met laag water ook een geweldige plek waar Saar kan loslopen Ze vindt het heerlijk en kijkt niet op een modderbad meer of minder.



Voor
Na
 Als we thuis komen, gaat Saar even onder de douche en daarna een lekker bak met voer en vervolgens uitgeteld bij Willy op de bank liggen.

7 opmerkingen:

  1. Geweldig, de grote vlaktes. Zal Foppe ook best lekker vinden.
    Saar vindt het geloof ik ook fijn om door de blubber te razen.
    Heerlijk zo een hondje, ik zie jullie voor me...
    En dan, na flink doorgewaaid te wezen kilo's zand en slip naar huis te brengen.
    Maar goed dat jullie niet steeds in de auto moeten stappen daarvoor.
    Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Barbara,

      Ja Saar is soms wel heel erg vies, ik probeer ze wel nog even te laten zwemmen, zodat het meeste er al uitgespoeld is. Maar ze stoort zich er niet aan.
      Het is voor ons zo van zelfsprekend dat we aan de dijk wonen en lekker kunnen wandelen. Voor Saar zal het bos een openbaring zijn, want dat hebben wij hier niet.
      Tot horens. Monique.

      Verwijderen
  2. Ik hoop toch dat je een douche op de begane grond hebt, anders heb je nog het hele huis vol zand ;-) Wel lekker dat je dit gebied bijna in je achtertuin hebt.
    Hier probeer ik de honden dan goed te drogen, maar het meeste zand vind ik toch vaak op de plek waar ze gelegen hebben. Dan maar iets vaker stofzuigen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Josette,

      Willy heeft een buiten douche gemaakt met een thermostatische kraan, Saar vindt het geen probleem om daar afgespoeld te worden.
      Het is voor mij ook lekker om Saar met lauw water af te spoelen, door de artrose in mijn handen, kan ik niet zo goed tegen koud water.
      En het meeste zand blijft dan lekker buiten liggen en spoelt wel tussen de stenen.
      Groetjes Monique.

      Verwijderen
    2. Ach ja, dat had je ook al in een eerder bericht vermeld. Wat een kanjer ius die Willy van jou! Helaas kan dat hier niet. Ach, houdt me van de straat ;-)

      Verwijderen
  3. Haha die foto's van Saar in dat gat! Een duitse stabij ;)
    Heerlijke wandeling en met dat lekkere weer is het dubbel genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,

      Jullie wonen ook niet verkeerd aan het water en de duinen.
      Ik geniet steeds meer om buiten te zijn met Saar.Saar kan er wat van, wat graven betreft en het blijft soms niet enkel bij het strand, nu de tuin wat kaler wordt, komen we steeds meer gaten tegen.
      Groetjes Monique.

      Verwijderen