dinsdag 6 november 2012

Door weer en Wind

Vanavond samen met de buurtje hebben we ons rondje, deze keer 6,5 km gewandeld.
Echte "Die Hards".
Gekleed in onze regenjassen en paraplu en met zaklamp op weg, er zijn toch veel stukjes waar
het echt donker is bij ons op de dijk en in de polder.
Saar loopt dan ook niet ver weg.
Ze heeft zelfs op het veer plein los gelopen en daar zitten veel konijntjes, maar ze bleef bij ons in de buurt.
Morgen heb ik weer een gesplitste dienst en probeer ik met Saar weer eens over het strand naar Perkpolder te lopen, kan ze weer eens lekker uitlopen.

Nu nog een filmpje, toch wel een voordeel een nieuwe computer op het oude ding heb ik deze filmpjes nooit kunnen zien.

Het laat duidelijk zien wie er in huize menu de baas is. :-)


3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat Miep de baas is! En jij hebt daar de schik mee!

    Groetjes,
    Josette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kon er niks aan doen, het was kostelijk om het af te zien.
      Maar al met al is het hier soms nog elke dag bal,tussen die twee.
      Ik kan niet geloven dat die nog eens met zijn tweetjes op één kussen liggen.

      Verwijderen