zondag 25 november 2012

Herfst in Walsoorden

Jeetje wat vliegt de tijd, het is weer al bijna eind van de maand.

Vandaag was het echt herfst weer bij ons, regen en wind, we gaan echt naar de winter toe.
Vanmiddag was het toch lekker om een toerke te maken,
Willy en ik in onze jassen aan, sjaals om en Saar in haar natuurlijke out-fit het weer getrotseerd.

Zelfs het zonnetje liet zich even zien.
Saar blijft het heerlijk vinden om langs het water te struinen en als het even kan de eenden de stuipen op het lijf te jagen.


Laat die bal nog maar eens komen, ik ben niet bang voor een nat pak.


 
 
 
Wacht op mij!!!!
 
 
We zijn verschillende mensen al lopend en op de fiets tegen gekomen en dat gaat steeds beter, Saar vliegt er niet meer achterna.
Ook het blijven gaat al stukken beter, al moet ik eerlijkheidshalve er wel bij zeggen, dat Saar haar dagen heeft, De ene dag doet ze het voorbeeldig en de andere dag praat ik volgens mij chinees, Saar kijkt ziet me staan en denkt "wacht maar even, ben nog even bezig "
 
 
 
Maar ze kan ook als een speer komen aanlopen.
 
 
 
 
We hebben voor Saar al een broekje gekocht, voor wanneer ze loops is, hilarisch de winkel belde


dat ze het broekje voor Meneer de hond binnen had en kon worden afgehaald.
Sabine aan de telefoon, voor wie voor mijn Pa, maar die heet niet zo bent u niet mis.
We hebben Saar al een paar keer het broekje aan gedaan.
Brigitte, hoe doe jij dat met al die dames bij je in huis?



Op het veerplein heb je veel bosjes staan, Saar is dan helemaal door het dolle heen en komt ogen en neus tekort, ze wilt wel op veel plekken tegelijkzijn.
En luisteren ho maar! Pas op het eind van het veerplein, Het fluitje gepakt en haar terug gefloten.
Met haar tong half buitenboord komt ze dan voor zitten.



En wat doe je wanneer je thuis bent en afgespoeld, lekker chillen met Sabine en hoe kan het ook anders met Willy op de bank.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Ook Amy heeft momenteel wel eens moeite met een commando. Pubertijd of zo!
    Goed, dat jullie al met een broekje begonnen zijn, moet ik ook gaan doen. Dus even naar Sascha Diertotaal^^. Ik merk echter nog niet veel aan Amy. Wordt Saar al wel besnuffeld door de heren? Zijn meestal de eerste voortekenen.
    We houden het in de gaten.
    Je moet Willy wel steeds in die houding hebben! Superrelaxed!
    Groetjes,
    Josette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Josette,

      Ik ben nog niet zoveel reuen tegen gekomen. Hoe ga je dat straks doen met Aike, die wordt helemaal dol.

      Willy en Saar wil ik wel elke keer als afsluiter, ze zijn allebei een heel gemakelijk doelwit.

      We komen net terug van een heerlijke wandeling in het maanlicht, samen met de buurtjes en ondertussen

      een beetje bij kletsen. Saar gaat ook echt al onderscheid maken, wie bij haar in de kring past.

      Heerlijk kroelen met degene, die ze toe laat en heel afhoudend naar andere mensen.
      Tot horens maar weer en zodra er veranderingen zijn met Saar of Amy horen we het wel van elkaar.



      Groetjes Monique.

      Verwijderen
  2. Hoi Monique,

    Bij mij krijgen de meiden bijna nooit een broek aan behalve als ze echt veel vloeien. Gelukkig zijn ze allemaal tegelijk of bijna tegelijk loops. (zit er nou weer aan te komen want Imre piest weer als een reu tegen elke boom) Guusje slaat meestal één loopsheid over dus alleen Floor en Imre zijn eens per 6/7 maanden tegelijk. Jessie is gesteriliseerd.
    Willy is inderdaad een gemakkelijk slachtoffer. Het levert mooie plaatjes op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte,
      Dan ga ik het nog wel bekijken, hoe het gaat, maar ik heb ook echt geen benul, hoe erg een hond vloeit, het broekje is dan ook maar enkel voor binnen.
      Willy en Saar zijn op het gebied van knuffelen en samen slapen hele goeie maatjes.Ze gaan er echt voor liggen en sukkelen zo samen in slaap, je hebt er geen kind meer aan. :-)

      Verwijderen
  3. Wat een lekkere knuffelkont is Saar.
    En oh ja... Die puberteit.... Krijgen wij ook nog...
    Ik gebruikte bij Fenne ook nooit een broekje. Ik had een oud vaatdoekje in een emmertje sop en als er dan drupjes lagen, ruimde ik ze op. Over haar kussen deed ik een baby hoeslakentje. Die verschoonde ik iedere dag. Zo ga ik t nu weer doen. Werkt prima en dan hield Fenne zich nog niet eens goed schoon. Maar t is maar net wat je handig vindt natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Dat is ook nog een goeie tip, heb vanmiddag nog gekeken om een kussen voor Saar te kopen. En met een lakentje er rondom hou je het ook schoon.
    Ze slaapt s'nachts in de bench in de bijkeuken, maar 's avonds
    vindt Saar het heel gezellig om bij ons te zijn.
    Ik zal het wel zien hoe het loopt.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen