woensdag 29 mei 2013

Ons Saartje

Even snel een berichtje tussendoor.
Saar is vandaag voor de tweede maal loops geworden.
We zijn vanavond gaan wandelen en voor we vertrokken, zat Saar in de hal, we hebben daar
laminaat en er zat een veeg bloed op de vloer, dacht eerst dat Saar wat aan haar poot had, maar nee hoor het was niet haar poot.



Ons meisje is voor de tweede maal loops en nu valt mijn kwartje ook weer.
Saar was afgelopen zondag zo eigenwijs,maar ik dacht eerst dat het door de haas kwam die we tegen het lijf liepen, dat ze niet wilde luisteren, maar later op de dijk was ze helemaal stokkendoof. Ik
zei "Saar je bekijkt het maar, ik ga naar huis, toedeledoki"
We zijn samen thuisgekomen hoor. En zeg nu zelf hier kan je niet boos op zijn.


 



Ze heeft vanavond eerst met Willy haar rondje hard gelopen en vervolgens met mij en Liliane
nog een tourke gewandeld, Saar heeft netjes aan de lijn gelopen.
En moet je weten dat we zeker een vijftal hazen zijn tegengekomen en dan komen de eenden je ook nog eens rakelings langs je hoofd vliegen.

Bij thuiskomst Brigitte een berichtje gestuurd, want hoe moet het nu met de fokkersdag , met allemaal die hondjes. Is volgens Brigitte geen probleem en mag Saar haar sexy string weer aan :-)


Ben heel benieuwd naar de fokkersdag en heb er veel zin.



 
 
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Natuurlijk een prachtig nest en superlieve honden. ook de wandeling op de hei was heerlijk.
    Jammer dat ze te moe waren voor de kwispelkonttest, maar die 11 minuten van de winnaar waren niet te verslaan;-)
    En ach, die Saar, wat een aandacht van de reuen. Maar ze hield zich goed staande en na een paar snauwen van haar, hadden de reuen wel door dat ze er (nog) geen zin in had!
    Het was een geslaagde dag.
    Groetjes van ons roedeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Josette,
      Het was een geslaagde dag, jammer dat Saar van die lange tijd in de auto niet op haar best was.
      Maar met de wandeling ging het super, had zelf niet verwacht dat ze los kon lopen, maar dat ging prima en ze reageerde goed op ons roepen.
      Het is zo fijn clubje, dat we zo samen kunnen wandelen, dus die gaan we er zeker in houden.We zijn op terug weg nog even bij Hazeldonk gestopt en een hapje gegeten. Saar haar brokjes gegegeven en ze kreeg van een meisje daar een bak met water en heeft ze heel relaxed op een pees liggen kauwen. Jammer dat ze in de auto niet wilt slapen, dan zou zo'n rit van 3 uur niet zo'n impact hebben.
      Heb je het filmpje al gezien van de kwispel contest, super leuk dat Brigitte zo in de weer is met Shaan en wij daar zoveel lol om hadden. Wij hebben een hele leuke dag gehad en vonden het leuk om nog even bij je thuis te zijn geweest.
      Dank je. Kom maar eens een keertje naar Walsoorden met de hondjes en Jan natuurlijk ook :-). Groetjes van ons allemaal.

      Verwijderen
  2. Hoi Monique,

    Ik ben weer bijgelezen!
    Ik had al een tijdje niet meer op je blog gekeken en dat komt ook omdat ik mijn eigen blog niet meer bij houd...
    De nestwandeling staat nog steeds in concept! Zodra ik een gaatje heb ga ik er maar eens mee aan de slag.

    Groetjes,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte, ik loop op dit moment ook heel erg achter.
      Volg veel dingen via facebook.
      Zal ook weer eens van start gaan, is voor Barbara ook leuker.

      Verwijderen