maandag 25 juni 2012

Maandag 25 juni    Een Spoedgeval

Goshi wat zijn we net geschrokken.
Met het schone weer, een lekkere lange wandeling gemaakt met Saar en 
op het eind van de wandeling samen met de buurtjes op de dijk zitten.



Saar heeft het niet zo op borstels.

Saar samen met Dobby (een border collie) en Bliksem ( voor mij een onbekend ras)
spellen en ravotten op de dijl in het hoge gras, ze hadden dolle pret en het zag er ook dolkomisch uit.
Saar kon niet over het gras kijken en was de andere twee honden dan weer kwijt.
Tot de andere twee haar weer erbij haalde, toen ineens kwam Saar luid piepend naar ons.
We schrokken met zijn allen, ze liep met haar kopje te schudden.
Zijn direct naar huis gegaan en hebben de dierenarts gebeld, toen was het al bijna 22.00uur, maar we mochten gelukkig direct komen.
Wat blijkt zat er een gras aar in Saar haar oor. Zo zielig voor haar, maar ze was direct opgelucht  toen dat kreng eruit was en ik erbij.




Willy en ik zeiden al tegen elkaar, dit is nog maar een gras aar en we zijn al hotel de botel, laat ons er nog maar niet aan denken als ze iets serieus gaat mankeren.
Na 2 maanden kunnen we ons hummeltje al echt niet meer missen.
Eind goed al goed.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nieuwe poging...
    Ik was iets te snel met publiceren.

    Hoi Monique,

    Nou, ik heb je blog gevonden hoor!
    Alles gelezen en weer helemaal bij. Gras aren kunnen heel vervelende dingen doen bij een hond. Gelukkig is het op tijd ontdekt en verwijderd.
    Saar is een mooi hondje, klaarblijkelijk ook dol op knuffelen net als Pongo.
    Ik zal je blog linken aan de site.

    Groetjes,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen