zaterdag 23 juni 2012

Ons Saartje op vakantie

Uit pure frustratie een nieuw blog begonnen.
Bij het eerste blog is het om een of andere reden niet mogelijk een nieuw bericht te schrijven.
Dus bij deze een nieuwe poging ( nr 2 al deze avond, door een fout op de pagina kan, ik weer helemaal opnieuw beginnen) Geduld is een schoone zaak. dan is een puppy trainen nog makelijker dan een blog maken OEF.

Vorige week zijn we met de duikclub een lang weekend weg geweest, we zijn naar de Grevelingen geweest.
De mannen om te duiken en ik wilde Saar laten zwemmen.
De eerste keer vond ze het nog wel leuk , maar het werd daarna steeds minder.
Hel leek meer op plonzen dan zwemmen.

Eerste poging

<>
Daar gaat ze



Grond onder mijn poten
 Het leukste vond Saar wel, uit het water komen en in het zand hollen en rollebollen.




Het is echt een hondje en geen zandhaas




Hoe vuil kan je worden?
 Saar heeft zich voorbeeldig op de camping gedragen, ze moest aangelijnd zijn, maar maakte daar geen enkel probleem van, want ze had iedereen in haar vizier en dat was voor haar voldoende.
Met de andere honden heeft ze lekker gespeeld.
We kregen voor we vertrokken nog visite van een vriendin met haar pup.
Ze hebben samen in de bench gezeten, maar ik was net te laat voor de foto.


En vervolgens hebben ze samen liggen kauwen op een kauwstaaf. Saar maakte daar helemaal geen probleem van.

Het blijft steeds leuk  om met Saar bezig te zijn en de puppy training daar leert het baasje nog het meeste van.
Tot horens weer.
Groetjes Monique.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique,
    Super dat ook Saar nu haar eigen blog heeft. Er is zo veel te vertellen in die eerste periode en je vergeet alles zo snel.
    En jullie zijn al lekker op de camping geweest, wij hebben dit jaar de meivakantie overgeslagen, dat vond ik toch iets te vroeg voor Amy. Maar over 4 weken gaan we kijken of zij ook een echte campinghond is, net als Aike. Wij hebben vorig jaar een hek van gaas gekocht, zodat er geen problemen ontstaan met al die lijnen en tentstokken.
    Ik voeg je blog toe aan mijn favorieten, zodat ik het adres niet kan vergeten....
    Blijf genieten van dit lieve hondje en tot een volgende blog!
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen