donderdag 2 augustus 2012

Antwerpen.

Vandaag zijn we (Willy en ik) samen met Saar naar de vogeltjes markt in Antwerpen geweest.
( het is nu ondertussen al donderdag 02-08-2012, ik moest wachten op de foto's)
In de auto heeft Saar bij mij gezeten, we moeten nu een andere oplossing gaan  zoeken, Saar past niet meer in de kleine bench en de grote bench past niet in de auto.
Maar voor een keertje ging dit ook wel goed.
Op de linker oever zijn we door de voetgangers tunnel gegaan. Saar was in het begin wat overweldigd door alle indrukken, een scooter die naast haar werd gestart, dan een lift in en dan een lange tunnel doorlopen, in het begin wilde ze weg, maar halverwege mij constant in de gaten houdend, werd ze rustig.








Grote Markt Antwerpen.

Wat is het toch een slim en lief hondje, Saar heeft het geweldig goed gedaan in de stad.
Ze luisterde goed, volgde goed en kreeg iedereen op de knieën.
Ze heeft heel echt heel veel hondjes gezien en een heleboel mensen en ze hield zich kranig.
Ze bleef zelfs rustig toen we bij een kraam uitleg kregen van een nieuw soort barbeque, ze ging er zelfs
bij liggen. Top hondje.

Op het terras ging ze onder mijn stoel liggen en iedereen in de gaten houden, er kwam een duif  dicht in de buurt en ze bleef liggen, toen had ze al heel wat meters afgelegd, die duif had dus gewoon mazzel, dat Saar moe was. :-)


Effe rusten.





en daarna eten.

Dit was niet voor Saar hoor, maar voor het vrouwke.

Hehehe met een beetje hulp van William, de foto's van mijn mobiel op de computer.
( Waarom zijn die mobieltjes zo moeilijk gemaakt.)

Saar heeft hier een super grote vis gescoord, enkel de graat dan wel.
Het was wel veilig hoor.Het was een hele grote en gedroogd.
Saar heeft alle hoektanden gewisseld en ik heb er eentje gevonden, van alle haar melktanden heb ik er eindelijk één.



Doordat we in de vakantie niet weg zijn gegaan,ik lag met pijn in de rug en bekken gevloerd op de bank :-(
had Willy heeeeeeel veel tijd om allerlei kjusjes te doen.
En zie hier Saar haar buitenren is bijna klaar.

Saar heeft vandaag zo'n dag, waarom zal ik luisteren.
Op zo'n dag heb je wel een engelen geduld nodig.
Saar heeft de neiging om aan de lijn te trekken.  Heb nu constant haar aan de voet geplaatst en met een
beloning laten volgen, telkens weer, het zweet stond op mijn rug. Poeh.
En Saar zie hier heeft er helemaal geen erg in, ligt heerlijk op haar deken. Zich van geen kwaad bewust.



Hoe noemen ze dit ook al weer een "hondenleven", wil best wel eens ruilen hoor.
 We gaan dit weekend naar Brugge, ben benieuwd of Saar het ook weer naar de zin zal hebben.

2 opmerkingen:

  1. Bij Saar begint wellicht de pubertijd al...! Amy heeft het momenteel ook, ik vermoed dat het ook met het wisselen van de tanden te maken heeft. Ik heb er vier teruggevonden, 1 kies, en drie hoektanden. Ze moet er nog eentje wisselen.
    Wel goed dat ze zo rustig meegaat naar een stad, heb je later voordeel van.
    Wat een schitterende buitenren heeft Willy gemaakt! Daar kan Saar veilig toeven.
    Gaat het wel al beter met je rug?
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josette,
    Het gaat gelukkig een stuk beter, vorige week ben ik terug begonnen met werken voor halve dagen en nu weer tijdelijk full-time ivm de vakantie.
    Heb nog steeds therapie en morgen naar de osteopaat, het gaat weer de goede kant uit.
    Maar het viel in de vakantie wel heel erg tegen.
    Jullie hebben het prima naar de zin gehad, heb ik gelezen en gezien,leuk hoor.
    En nu Brigitte een handje helpen met de pups, wat vind ik het jammer dat we zo ver van Duiven wonen, het is zo'n mooi nestje. Ik hoop dat alles nu goed gaat.
    Ik volg het wel op de site en ik hoor (lees) het wel in het blog. Doe ze heel veel groetjes en wens ze maar sterkte, want ik neem aan dat het voor Brigitte toch wel wat gebroken nachtjes worden.

    BeantwoordenVerwijderen