woensdag 22 augustus 2012

Wat doet Saar op een duiktraining

10 augustus moest ik werken tot 18.00 uur.
Ik kwam thuis en willy was de auto aan het laden om te gaan duiken in de Oosterschelde, bij de Oesterdam.
Na een dagje binnenzitten en met zo'n heerlijk weer, had ik wel zin om mee te  gaan.
Geen tijd meer om te eten een paar plakken peperkoek mee en weg waren we.
Alleen Saar was sneller met de peperkoek dan ik, daar ging m'n eten.

Met je neus boven de blazer, heb je lucht genoeg
Saar en ik achterin de auto, dat ging prima Saar heeft zelfs nog geslapen.


Bij de Oesteredam aan gekomen even de buurt verkennen.



Uitzicht vanaf de dijk het binnenland in.



En het uitzicht op het water van de oosterschelde.


De mannen gingen zich omkleden en Saar en ik zijn naar het strandje gelopen, ik hoopte dat Saar nog een
stukje wilde zwemmen.
Wat heel even lukte, zie filmpje als het wil afspelen tenminste.
Dat lukt dus niet, dan maar een foto

Saar in de Oosterschelde


Ze heeft er echt in gezwommen hoor, tussen al die duikers. Saar in 1 meter diep en de duikers een beetje dieper.

Saar vindt duikers maar rare wezens.


Deze figuren maar van een afstandje bekijken.

Zelfs Jeffrey en Willy herkende ze niet in hun duikpak ook al hadden ze hun bril afgezet.




Maar eenmaal in normale kleding vindt ze de duikers een stuk leuker en had ze internationaal
bekijks (duitsers en belgen)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten