zaterdag 5 januari 2013

5 januari Axana met Saar


 
 
 
Na de feestdagen en de verjaardag van  Jeffrey
eindelijk toe aan vakantie.

Het nieuwe jaar  begint met brokken, eerst wat kapotte lampen en als klap op de vuurpijl en dat is nog wel het ergste afwasmachine stuk. Baaalen is dat.

Vanmiddag naar Hulst om nieuwe lampen en de afwas machine wordt nog nagekeken.

Daarna bij mijn thuis gestopt en mijn petekind Axana was bij mijn moeder en wilde mee naar Walsoorden om met Saar te wandelen.




Jas en schoenen aan gedaan en mee naar  Walsoorden, op de vraag met wie ga je wandelen met Saar en met Ome Willy.
Axana heeft een zwak voor Willy en samen zijn ze naar de dijk gelopen Axana met Saar aan de riem.
Ik heb samen met mijn moeder een lekker bakkie koffie gedaan.
Axana en Willy zijn tot aan de dam gelopen en Axana kwam met blosjes op haar wangen terug. Ze heeft er van genoten.

Ik had vanmorgen met Saar al een grote ronde gedaan en ze heeft toen ook een stuk los gelopen.
Kwam een hond tegen een teefje gelukkig, Saar was helemaal door het dolle heen en wilde niet luisteren.
Toch onze weg vervolgd Saar kwam me achterna na even te hebben getwijfeld.
Saar heeft het oudjaar goed doorstaan, heeft zich de hele avond niets van de knallen in de straat
aangetrokken.

Enkel om 24.00 uur toen het echt losbarste is ze naar haar bench gelopen en kwam na circa 30 minuten weer uit,
Ze heeft niet gepiept of geblaft.
Onze Miep was meer geschrokken en had zich onder de bank verstopt.
 
                                                                           

1 opmerking:

  1. Wat lief dat Axana er zo van geniet om met Saar te wandelen. Je ziet haar ook wel genieten op de foto's. Op de eerste foto kijkt ze zelfs trots!
    Fijn dat Saar amper reageert op het vuurwerk! Scheelt een hoop stress.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen