zondag 2 september 2012

Saar was ziek

Wat een week.

Sabine was hier een beetje ziek en Saar paste op.
Deze week was Saar ziek, ze had een onstoken dikke darm volgens de dieren arts, ze heeft medicijnen en
een dieet van gekookte rijst met gekookte kip en een schaaltje magere yogurt.
Het was wel zielig hoor, Saar werd s' morgens om 4.30 uur wakker van en ging blaffen vlug uit bed en Saar naar buiten gelaten, waar ze haar behoefte kon doen.
Saar terug in de bench en ze sliep gelukkig weer, maar het vrouwke kon de slaap niet meer vatten, dan zijn het wel hele lange dagen.
Vandaag werd Saar pas om 7.30 wakker we zijn weer op de goede weg en haar ontlasting ziet er ook weer normaler uit.


Saar groeit als kool, ze weegt momenteel 13 kg.
Op de puppy les gaat het ook wel redelijk, ik ga meestal in de fout. Wil het te goed doen.
Deze week kreeg ik wel een compliment van een medecursist.
Er worden 2 stukjes veld afgezet waar de puppy's kunnen spelen.
Nu wilde het gebeuren dat op het andere veldje ze met piep beestje of balletje bezig waren.
Saar is gek op piep beestjes en wat doet onze dame ze springt over de omheining
en gaat naar het andere veldje. Was natuurlijk niet de bedoeling.
Ik deed wat ik thuis aan het strand of op de dijk ook doe, ik ga Saar niet achterna maar ga de andere kant op en roep haar, ze hoort me wel maar ziet me niet staan waar ze me verwacht en dan  komt ze als een speer, met van die flapperende oortjes aangelopen en komt voor me zitten YES YES ik doe toch iets goed.
iedereen stond versteld dat ze zo snel naar me toe kwam.
Het gaat met vallen en opstaan maar we worden vast en zeker een super team.

Dit is mijn domein.

William is wel eens mis, die denkt dat hij Miep de poes voor hem heeft, wat hij met Miep doet, wilt hij ook
met Saar doen en legt haar zo in zijn nek. Saar is wel heel makkelijk en laat het toe om zo opgetild te worden. Ook Willy draagt haar vaak om zo door het raam naar mij te kijken in de keuken.


William met Saar zijn echte speel maatjes geworden.
Saar vindt het heerlijk om langs de rand van het water te lopen en de eenden en andere vogels het water in te jagen. Vanmorgend Liep saar naar haar bal te zoeken en kwam er een hele grote haas haar voorbij gelopen.
Saar er achteraan, het was helaas een hele slimme haas, de dijk is afgezet met gaas en draad en die haas kon er onder door en Saar niet. Gelukkig maar nu kon ze gelukkig niet verder.
Vanavond weer hetzelfde rondje gelopen nu wel met de camera, de haas zien lopen maar ik was niet snel genoeg om hem of haar op de foto te krijgen Saar heeft de haas niet gezien, wan zij was met haar piep bal bezig.



Na al dat geloop en gejaag mag ik wel even uitgeteld op de bank liggen.

Dit is op de kop van het haven hoofd. Saar is niet meer bang van de golven en loopt net met haar poten in het water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten